thegirlinblue

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

En bild säger mer än tusen ord !

Av thegirlinblue - 7 april 2011 10:38



Som bilden säger, så snöar de som fan i Östersund idag, hade mycket mer velat haft regnet i Sundsvall, de ska inte komma mera snö, de ska ju tinas bort, vill ha den underbara våren i stället !:)

Aja den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge, eller va de så att man ALLTID väntar för länge ?! Haha..


Hade en fantastisk roligt och mysig kväll igår med Kattis (katarina) Vi åt mys middag busade o skrattade hela kvällen underbart <3 Snart har jag o Kattis varit kompisar i 10 år, fantastiska år, och en massa mera kommer de bli, har så jävla skoj med henne, busskoj ;)


Idag har ja hunnit med utsläppet på hästarna, och bara myst på här hemma ska kasta in mej i duschen o vänta in Pilla, ska till brunflo på eftermiddagen o göra prov på vårdcentralen, så man får börja dela ut medicin på jobbet :) Sen blir de bara en mys kväll, ska jobba hela helgen, fre, lör,sön och på Måndag kommer älskade Freja hit !:) Myspys!


Fick oxå veta vem jag ska jobba för i sommar, och hur mycket och när ja kommer börja gå på min rad så de känns kanon, hoppas nu att vi hinner få dagis plats annars kan de bli lite svårigheter men de hinner vi nog, ja håller tummarna för det iaf :) !!


Nej duschen va de ja ;)


Jag är galen, så jävla galen man kan bli, men jag gillar det ;)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thegirlinblue - 2 maj 2011 11:21


För idag är de Frejas födelsedag :) 2 år, tiden går så sjukt fort. Grattis älskade unge :)     ...

Av thegirlinblue - 27 april 2011 14:01

Påsken har varit fantastisk, varit så otroligt vackert väder, och jag har varit med underbara människor !   Påsken 2011 i bilder:                       :) ...

Av thegirlinblue - 18 april 2011 21:52

Grymt härlig låt !!!  

Av thegirlinblue - 16 april 2011 16:01

Va upp på banan med honom ( Han har tappat sko, så ja ville inte rida honom) Å han busade o blåste upp sej o va så fin, Han är så rolig o härlig när han är på sitt bus humör, se på bilderna o njut av min sagohäst.. :)             ...

Av thegirlinblue - 16 april 2011 15:54

Kastar in lite bilder från igår, Hade min älskade Malin här hos mej, vi åt gott och drack gott, Emelie o Disel kom oxå, så de vart till slut att vi åkte på krogen, helt o planerat men roligt, träffade massa roligt folk som man inte sett på länge, var...

Presentation


En halvt galen mamma till en snart 2 åring dotter vid Freja. Bor numera i Östersund. Älskar livet som mamma, jobba med äldre och att leka med min underbara häst.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards