thegirlinblue

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Rubriker, l love it ;)

Av thegirlinblue - 6 april 2011 16:02

Jag är som en står rubrik och vet ni vad de rör inte min rygg, men de skulle uppskattas om follk kunde komma o fråga mej saker med mera.


Tex, varför flyttade Margona till östersund? Hon hade ju gården med mera???

Lätt svar, o jag tänkte svara fast folk är så fega för att fråga mej själv så svarar jag er iaf.

Jag ville hem till Jämtland, jag ville hem till mitt.

Stöde är en jätte fin o mysig by, men både jag o thomas visste att jag inte skulle vilja leva mitt liv där, och de visste vi både så väl när vi köpet gården.

En dag skulle jag vara en jämte igen och nu har jag blivit de !


Och frågan är, är de fel av mej?

Mitt egna svar säger NEJ!!

Vad säger du?

 
 
Ingen bild

Herr Nilsson

6 april 2011 16:10

Klart som tusan det var rätt. Fler borde resonera som dig. =)

 
sandra a

sandra a

6 april 2011 17:21

Helt rätt tänkt och gjort! Klart du/ni ska bo där ni känner er hemma! :)

http://lilla-familjen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna N

6 april 2011 21:40

Du gjorde så rätt Vännen!

 
Linn

Linn

12 april 2011 21:39

Tycker att du har gjort helt rätt annars hade inte jag lärt känna dig och fått en ny vän :)

http://littlemisslinn.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thegirlinblue - 2 maj 2011 11:21


För idag är de Frejas födelsedag :) 2 år, tiden går så sjukt fort. Grattis älskade unge :)     ...

Av thegirlinblue - 27 april 2011 14:01

Påsken har varit fantastisk, varit så otroligt vackert väder, och jag har varit med underbara människor !   Påsken 2011 i bilder:                       :) ...

Av thegirlinblue - 18 april 2011 21:52

Grymt härlig låt !!!  

Av thegirlinblue - 16 april 2011 16:01

Va upp på banan med honom ( Han har tappat sko, så ja ville inte rida honom) Å han busade o blåste upp sej o va så fin, Han är så rolig o härlig när han är på sitt bus humör, se på bilderna o njut av min sagohäst.. :)             ...

Av thegirlinblue - 16 april 2011 15:54

Kastar in lite bilder från igår, Hade min älskade Malin här hos mej, vi åt gott och drack gott, Emelie o Disel kom oxå, så de vart till slut att vi åkte på krogen, helt o planerat men roligt, träffade massa roligt folk som man inte sett på länge, var...

Presentation


En halvt galen mamma till en snart 2 åring dotter vid Freja. Bor numera i Östersund. Älskar livet som mamma, jobba med äldre och att leka med min underbara häst.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards